311610401_536809758447595_6361456338094249677_n
338012969_1194462261433951_3520920364889892850_n
photo_2023-04-21_15-09-20
IMG_0049
IMG_1038
IMG_0645
1644a615b4f2f3_QKNPFHGILMEJO
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Shadow

Просування виставкового продукту не матиме достатнього ефекту без висвітлення участі компанії у засобах масової інформації. Завдяки розміщенню інформації в ЗМІ можна збільшити в кілька разів цільову аудиторію, яка дізнається про вашу компанію, товар, послугу.

Ми допомагаємо нашим клієнтам грамотно спланувати висвітлення виставкового заходу у ЗМІ:

  • залучаємо медіа-партнерів, включаючи галузеві ЗМІ;
  • організуємо публікацію репортажів на спеціальних умовах;
  • готуємо та розміщуємо інформацію на популярних телевізійних каналах;
  • розміщуємо матеріали в інтернет-виданнях.

Професійно організована нашою компанією медіапідтримка експозиції спрямована на максимальне привернення уваги потенційних відвідувачів та отримання найбільшого ефекту від участі у виставці. У пресі зазвичай розміщується:

  • статті інформаційного характеру; інтерв’ю репортажі; анонси;модульна реклама
  • Засоби інформування на телебаченні та радіо: аудіо- та відеоролики; інтерв’ю, репортаж;
  • рухомий рядок; повідомлення в блоках новин.

Матеріали, що розміщуються в мережі інтернет: реєстрація у каталогах; участь у рейтингах; розміщення банерів; реєстрація у пошукових системах;e-mail маркетинг.

Важливо, щоб на стенді під час виставки постійно був присутній спеціаліст зі зв’язків із громадськістю, завжди в наявності мають бути спеціальні добірки матеріалу для друку. Проте висвітлення заходу у ЗМІ не обмежується часом його проведення. До настання події, наприклад, можна організувати прес-конференцію з її анонсом. Наша компанія готова запропонувати клієнтам всебічну медіапідтримку, яка дозволить досягти максимального ефекту від участі у виставкових заходах