Просування виставкового продукту не матиме достатнього ефекту без висвітлення участі компанії у засобах масової інформації. Завдяки розміщенню інформації в ЗМІ можна збільшити в кілька разів цільову аудиторію, яка дізнається про вашу компанію, товар, послугу.
Ми допомагаємо нашим клієнтам грамотно спланувати висвітлення виставкового заходу у ЗМІ:
- залучаємо медіа-партнерів, включаючи галузеві ЗМІ;
- організуємо публікацію репортажів на спеціальних умовах;
- готуємо та розміщуємо інформацію на популярних телевізійних каналах;
- розміщуємо матеріали в інтернет-виданнях.
Професійно організована нашою компанією медіапідтримка експозиції спрямована на максимальне привернення уваги потенційних відвідувачів та отримання найбільшого ефекту від участі у виставці. У пресі зазвичай розміщується:
- статті інформаційного характеру; інтерв’ю репортажі; анонси;модульна реклама
- Засоби інформування на телебаченні та радіо: аудіо- та відеоролики; інтерв’ю, репортаж;
- рухомий рядок; повідомлення в блоках новин.
Матеріали, що розміщуються в мережі інтернет: реєстрація у каталогах; участь у рейтингах; розміщення банерів; реєстрація у пошукових системах;e-mail маркетинг.
Важливо, щоб на стенді під час виставки постійно був присутній спеціаліст зі зв’язків із громадськістю, завжди в наявності мають бути спеціальні добірки матеріалу для друку. Проте висвітлення заходу у ЗМІ не обмежується часом його проведення. До настання події, наприклад, можна організувати прес-конференцію з її анонсом. Наша компанія готова запропонувати клієнтам всебічну медіапідтримку, яка дозволить досягти максимального ефекту від участі у виставкових заходах